Program Kongresu
31 maja: Panele tematyczne
Otwarcie Kongresu
Renata Żukowska PAIH i Victoria Iwanowska [vi:], [Small Step Matters]
10:00 - 10:05Otwarcie Kongresu
Komunikacja z uczestnikami rynku w oparciu o stronę internetową.
PROWADZĄCY PANEL:
Tomasz Sańpruch, Capital24
Paneliści:
Ewa Bałdyga, Martis Consulting
Adam Iwanowski, BuildTheWeb.pro
Renata Żukowska, PAIH
Partner panelu:
Komunikacja z uczestnikami rynku w oparciu o stronę internetową.
Polityka wynagrodzeń - założenia i formy jej komunikacji.
PROWADZĄCY PANEL:
Prof. Krzysztof Borowski, SGH
Paneliści:
Sebastian Buczek, Quercus TFI
Polityka wynagrodzeń - założenia i formy jej komunikacji.
Dobre praktyki w publikacji strategii i wyników finansowych. Przykłady mierzalnych celów
PROWADZĄCY PANEL:
Piotrek Rożek, PAP
Paneliści:
Michał Perlik, PKN ORLEN
dr Katarzyna Żądło, SEC Newgate CEE
Partner panelu:
Dobre praktyki w publikacji strategii i wyników finansowych. Przykłady mierzalnych celów
Próg minimum 30 proc. kobiet we władzach spółki - rozsądek czy kompromis?
PROWADZĄCA PANEL:
Milena Olszewska, WM Advisory
Paneliści:
Robert Bohynik, NN Investment Partners TFI SA
Dr Anna Golec, Uniwersytet Gdański
Ewa Radkowska-Świętoń, Stowarzyszenie Niezależnych Członków Rad Nadzorczych
Ewa Sowińska, Eso Audit
Jakub Wojnarowski, ACCA Polska
Partner panelu:
Próg minimum 30 proc. kobiet we władzach spółki - rozsądek czy kompromis?
Przerwa obiadowa
Przerwa obiadowa
Dlaczego e-wza wciąż są mało popularne?
PROWADZĄCY PANEL:
Kamil Gemra, SGH
Paneliści:
Agnieszka Krysik, KrysikLaw, LT Box
Renata Żukowska, PAIH
Dlaczego e-wza wciąż są mało popularne?
Idealna komunikacja z akcjonariuszami i rynkiem. Z jakich praktyk warto skorzystać? Po jakie narzędzia sięgnąć?
PROWADZĄCY PANEL:
Artur Wolinski, Newseria
Paneliści:
Łukasz Siwek, SANTANDER
Piotr Wojtaszek, NBS
Partner panelu:
Idealna komunikacja z akcjonariuszami i rynkiem. Z jakich praktyk warto skorzystać? Po jakie narzędzia sięgnąć?
Zakończenie I dnia kongresu
Podsumowanie I dnia Kongresu: Renata Żukowska PAIH i Victoria Iwanowska [vi:], [Small Step Matters]
17:55 - 18:00Zakończenie I dnia kongresu
1 czerwca: Warsztaty
Komunikacja ESG i relacje z akcjonariuszami
Joanna Pydo
- ESG nową normą tworzenia wartości dla firm.
- Perspektywa akcjonariusza w komunikacji ESG.
- Jak przekonać Zarząd, że warto mieć strategię komunikacji ESG i konsekwentnie ją realizować w długim terminie.
- Sesja Q&A
Komunikacja ESG i relacje z akcjonariuszami
Polityka Informacyjna
Piotr Rożek PAP we współpracy z przedstawicielem DM i TFI
- Dobre praktyki w polityce informacyjnej spółki
- Polityka informacyjna spółki z punktu widzenia potrzeb i oczekiwań inwestorów instytucjonalnych, bankierów inwestycyjnych, analityków oraz mediów
- Komunikacja spółki w sytuacji kryzysowej
- Jak przyciągnąć do spółki zainteresowanie inwestorów instytucjonalnych, analityków i mediów, jak budować equity story?
- Podstawowe błędy w polityce informacyjnej spółki
Polityka Informacyjna
Jak stworzyć dobre equity story?
Piotr Wojtaszek
- Jak zbudować equity story i zainteresować inwestorów?
- Czy spółkom potrzebna jest equity story?
- Jakie są jej niezbędne elementy?
- Co o equity story sądzą analitycy i zarządzający?
- Układamy equity story – ćwiczenie praktyczne w podgrupach.
Jak stworzyć dobre equity story?
Całodzienne warsztaty „jak raportować” DPSN2021
Dobre praktyki Spółek publicznych
Joanna Kotlowska
- 1 lipca 2021r. planowane wejście w życie nowych Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych 2021.
- Nowy obowiązek dla spółek przyjęcia strategii biznesowej, uwzględniającej mierzalne cele i planowane działania z zakresu Environmental, Social and Corporate Goverance – ESG
- Nowy obowiązek dla Spółek publikowania danych o postępach w realizacji strategii i oraz informacji o uwzględnianiu kwestii z obszaru ESG w procesach decyzyjnych w Spółce.
- Udostępnienie na stronie internetowej GPW narzędzia do porównywania publikowanych przez spółki informacji na temat stosowania zasad ładu korporacyjnego.
- Aspekty praktyczne zastosowania wybranych Dobrych Praktyk
- Dobre praktyki nieujęte w Dobrych Praktykach Spółek Giełdowych
Dobre praktyki Spółek publicznych
ESG na Parkiecie
Joanna Pydo
Czas trwania: 1 dzień. Data do potwierdzenia najpóźniej 4 tygodnie przed planowanym warsztatem.
Warsztatowy i interaktywny charakter zajęć – ćwiczenia i przykłady z praktyki.
- 10:00 – Powitanie i wprowadzenie do agendy.
- 10:00 – 11:00 – Blok I
ESG: tworzenie wartości, dlaczego warto mieć strategię ESG w długim terminie. - 11:00 – przerwa techniczna 10 minut.
- 11:10 – 13:00 – Blok II
Skuteczna strategia komunikacji ESG na rynku kapitałowym. - 13:00 – 13:30 – przerwa/lunch
- 13:30 – 15:00 – Blok III
Wykorzystanie raportów ESG w całorocznej komunikacji z interesariuszami. - 15:00 – przerwa techniczna 10 minut.
- 15:10 – 16:00 – Blok IV
Tworzenie ekosystemu ESG w organizacji: droga od CSR do CR (Corporate Responsibility), a rola IR. Trendy w ESG. - 16:00 Podsumowanie, zakończenie warsztatu.
ESG na Parkiecie
Chcesz dołączyć?